/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hudpleje
Fra : upyoursmate
Vist : 667 gange
200 point
Dato : 06-03-06 22:39

Hvordan slipper man nemmest af med hudorme, fx på næsen? Hvad er det bedste hudpleje produkt for mænd?

Mvh. U.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 07-03-06 07:02

Der findes plastre der fjerner hudorme, disse plastre er bla til at sætte på næsen, og efter sigende skulle de være ret effektive. Dem kan du købe fx hos matas.

Kommentar
Fra : jkl82

Dato : 07-03-06 08:56

Ellers kan du også i ny og næ bruge skrubbecreme til at fjerne dem

J

Accepteret svar
Fra : Satellit

Modtaget 200 point
Dato : 07-03-06 11:08

Gå til en hudplejeklinik (du kan få billige elev-timer) og få presset hudormene ud uden at lave ar. Herefter kan du slev holde huden ren ved at bruge skrubbe-creme, som før nævnt. Den "sliber" huden ganske fint og skrubber døde hudceller, fedt og snavs væk. Men hudorme skal nu altså presses ud først.
Der er iøvrigt mange mænd, der går på hudplejeklinikker og får renset deres hud. Det er ikke kun kvinder, der gør det.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 02-05-06 13:59

Tak for svaret Satellit.