/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis mp3 spiller til nokia?
Fra : anonymm
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 06-03-06 21:45

Hei,
jeg lurer på om det er noen som har link til gratis mp3 player til nokia 6600?
Jeg har mp3 sanger i nokiaen,men trenger mp3 spiller på mobilen.

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-06 07:32

Se det her svar som jeg fik på et spørgsmål jeg stillede for længe siden.

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ville bare lige høre om det er muligt at afspille mp3 på en 6600? Eller omk det er muligt at downloade software så den kan afspille mp3.

Mvh. Jacob

Svaret:
Citat
Accepteret svar
Fra : Yumatci
Modtaget 20 point
Dato : 26-04-05 15:59

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil nu sige jo efter som jeg selv har den samme mobil og jeg kan godt spille mp3 på den! Du kan bruge programmet ultramp3 du kan downloade en trial her: http://www.lonelycatgames.com/mobile/ultramp3/ultramp3.html
og så lægger du bare programmet og mp3 musiken over på mobilen med infrarød!

Hilsen Yumatci :D

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 07-03-06 07:33

har lige klippet linket ud til dig....

http://www.lonelycatgames.com/mobile/ultramp3/ultramp3.html

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-03-06 15:58

Jo da jeg har den ultramp3,men den spiller bare i noen sekunder så spørr den etter serialnr som jeg ikke har.....
Er det mulig å få serial nr til ultra mp3 v 1.52?eller gratis mp3 spiller på mobilen?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 07-03-06 18:03

Citat
Jo da jeg har den ultramp3,men den spiller bare i noen sekunder så spørr den etter serialnr som jeg ikke har.....
Er det mulig å få serial nr til ultra mp3 v 1.52?eller gratis mp3 spiller på mobilen?

http://symbianoggplay.sourceforge.net/

Det er ganske gratis

Men mp3 på en Nokia, det spiller ikke ordentligt efter min mening, køb en S//E 750i

Håber du kan bruge svaret

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-03-06 19:13

Har installere programme,men den vil ikke spliie av filer

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 08-03-06 08:33

Known issues:On the Nokia 6600 with firmware prior to 5.27, the tags are not correctly decoded. This is a firmware bug, not an OggPlay bug. Several options are available:

Update your firmware (you'll have to bring your phone to a Nokia dealer to do this)
Use the Series 60 non-MMF version of OggPlay.

Use the version 1.5.1. It doesn't have the tag problem, but it has some limitations.

Som du selv kan læse er det måske fordi din 6600 har de gamle opdatering, så du skal have den opdateret, iøvrigt fungere det bedst med .ogg -filer og fylder mindre

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:42

Tak for svaret Simmaster.