/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
I stykker for 3 gang
Fra : tiemaster
Vist : 815 gange
200 point
Dato : 06-03-06 21:27

hej jeg har et digital kamera købt i merlin sidste år. men det bliver ved med og gå i stykker det samme hver gang.... det er nu 3 gang så er det jeg har hørt at når en vare går i stykker 3 gang skal butikken give mig enten et nyt eller give mig pengene tilbage, er det rigtig ?

merlin nægter de siger at det er noget de bestemmer om de vil reparere det 20 gange....

Kommentar
Fra : michael.s

Dato : 06-03-06 21:42

de har både ret og så ikke alligevel, hvis den samme fejl opstår flere gange er det dig der har ret, men er det forskellige dele der går i stykker, har de faktisk lov til ar lave det igen og igen, dog inden for rimelighedens grænser, men sørg for at få en beskrivelse på, hvad de har lavet og hvilke dele der er udskiftet, der vil jo være fornyet garanti på disse dele, så er der jo forbruger styrelsen som kan hjælpe, min kollega har netop startet en sag den vej i gennem, de regner med en behandlingstid på 6 til 12 mdr, (et fjernsyn fra el-giganten) men god kamp, bare sørg for at have alt på skrift og bed dem om en skriftlig redegørelse over hvad de har lavet og hvornår, den kan du så passene sende videre hvis det bliver nødvendigt.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 210 point
Dato : 06-03-06 21:43
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-04-06 09:30

Hej tiemaster, fik du svar på dit spørgsmål?

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 15-01-07 21:28

Tak for svaret lawitt.