/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
flere titler ud fra en DVD_VR
Fra : CarstenGP
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 06-03-06 21:06

Jeg har optaget nogle forskellige ting på en DVD.

Der kommer en fin menu på dvd-optageren, hvor man kan vælge de forskellige afsnit, men jeg vil gerne have dem separeret og konverteret til Xvid hver for sig.

Men f.eks. DVD-shrink kommer kun med en enkelt titel (Den sidst optagede)
Og det er ligemeget om skiven er lukket eller ej.

Nogen, der kender til et program, der kan skelne afsnittene og "trække dem ud" ligesom shrink?

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-06 10:10

http://www.hitsquad.com/smm/programs/WinAVIVideoConverter/
Prøv den, du kopierer dvd en ind og kan så brænde hvert enkelt afsnit ud i det format du vil.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-03-06 17:12

hej stig...
har prøvet med det program, men det kan ikke splitte afsnittene.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-03-06 19:05

Er DVDén finalized??? så er jeg ikke sikker på at du kan.
Du kan måske bruge Windows Movie maker og spille hele DVD og indsætte afsnit.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-03-06 21:33

Problemet er at når jeg sætter skiven i PC'en så kan den afspilles som på optageren, men vil jeg rippe noget ud fra den tager den kun den sidste titel.

Godkendelse af svar
Fra : CarstenGP

Dato : 09-07-06 11:39

Tak for svaret stig54.
Fik det aldrig løst, men lukker alligevel!