/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installere RealOne Player på Windows XP
Fra : fsk
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 26-11-02 01:43

Jeg har flere gange forsøgt, at installere RealOne Player (Free) på Windows XP, men når dén er download og er under klargøring til installering på computeren, så melder en fejl, med følgende tekst “Setup decompression failed, possible download error.” sig, og fortæller samtidig at jeg skal hente filen en gang til eller kontakte system administratoren.

Det første har jeg gjort og den anden kender jeg ikke, hvad går der galt?

PS:
Jeg har prøvet både med og uden Firewall og antivirus programmet slået til.

Med venlig hilsen
fsk

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 26-11-02 02:08

Hej FSK,

er du logget på WinXp som Administrator?

og ved du om XP's firewall er slået fra eller til?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 26-11-02 02:26

Hej fsk!

Jeg mener også, at jeg havde problemer med at downloade og installere; men kan ikke lige huske hvor jeg havde problemet.

Men jeg har installeret realplayer den 6.11.02 og har filen liggende. Hvis du opgiver en e-mail adresse så kan jeg sende den til dig. Den fylder ca. 8 MB. Jeg kan også ligge den op på en side hvor du kan downloade fra sig lige hvad du ønsker.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 26-11-02 03:16

Hej fsk m.fl.!

Så har jeg lagt 2 filer op vedrørende Real player til bl.a. Windows XP som kan hentes via:

http://www.paralink.com/Vfs/cgi-bin/vf-logindom.cgi

Domain: Memory_DK
Username: Kandu
Password: Alt

Der ligger p.t. filer under mappem "Div-software" - der er 2 udgaver af Real-player den almindelige og gold-vers. Prøv med den alm. først, det er den version jeg mener at have installeret.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : fsk

Dato : 26-11-02 12:07

Til Bjarne_H

Jeg har gjort, som du anviste... og dét fungerer!

Tak for hjælpen!!!

Med venlig hilsen
fsk

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-02 13:53

Hej fsk!

Herligt - at du fik det til at virke - jeg mener at fejlen skyldes, at der var fejl i den version eller måde der lå til downloadning via en dansk tv-side.

Jeg fandt filerne andre steder, og så havde jeg ingen problemer!

Mvh
Bjarne