/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
stof-broderi-garnrester søges
Fra : jeb3
Vist : 2884 gange
50 point
Dato : 06-03-06 10:08

Hej.

Jeg vil hørem om der er nogen, der har stof/garnrester mm, de ikke bruger?
Det vil jeg meget gerne "arve".
Jeg skal selvfølgelig nok betale forsendelsen.

Sagen er, at både min datter og søn er ret håndarbejdsinteresserede, og det har smittet nogle af deres venner.
Så de mødes her en gang om ugen, for at lære lidt håndarbejde.
Det er ret hyggeligt,men også en lidt dyr fornøjelse. Det er ikke alle forældre, der værdsætter det, og som vil spytte lidt i kassen, og som enlig arbejdsløs, kan jeg jo hellerikke blive ved.

Vi broderer, køber genbrugstøj og ændrer, reparerer og syr nyt, hækler og strikker så alt har interesse.
Mvh
Jeb3

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-03-06 10:14

Hej jeb3.

Hvor lyder det altså bare SÅ hyggeligt

En ide kunne være at efterlyse rester i Ugebladet 'Hjemmet' - der har jeg set MANGE gange at folk efterlyser forskellige ting og ofte garnrester ;)

Jeg selv kan desværre ikke bidrage da håndarbejde aldrig har været min stærke side - jooo jeg kunne sende dig en masse halvfærdigt
Men - jeg har nogle ideer om at disse ting BLIVER færdige....engang ;)

Men prøv 'Hjemmet' - jeg kan ikke huske hvad rubrikken hedder men det er sikker noget i retning af 'Fra læser til læser'.

Rigtig god jagt og rigtig god fornøjelse

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-03-06 10:39

Det Åbne Marked på dr.dk P4

Jeg har været meget heldig flere gange!

jeb3 - Feeeedt! at ungerne vil lære håndarbejde - de får så megen glæde og hygge - og brugbare ting.

Jeg har planer om, at lave en månedlig aften, hvor de, der har lyst, kan komme og være kreative - har masser af bordplads i stue og stort arbejdsværelse. Så er det spændende, om vi bliver nogle stykker hver gang. Selv de, er blot synes, det er hyggeligt at sidde med en kop kaffe og nyde menageriet, er velkomne-

Hanne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 15:40

Hej, jeb3. Nu varer det ikke længe før det er loppemarkedssæson igen. Hvis du har adgang til et godt loppemarked, så kan man tit finde alt det, du spørger efter, -til en meget billig penge.

Her i Ballerup plejer der at være loppemarked ved rådhuset hver søndag hele sommeren igennem.

Jeg ved ikke, hvor du bor, men måske har I selv et lignende sommermarked i nærheden?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 06-03-06 15:51

Det kan være en god idé at fortælle hvor i landet du bor, så folk der bor i nærheden af dig, eller en gang i mellem kommer på de kanter kan tilbyde dig en sæk fuld. Jeg bor i Thisted.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-03-06 17:24

Jeg Bor i Åbenrå. Men jeg vil da gerne køre lidt efter det. Vi er fx i Randers en gang om måneden.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-03-06 17:25

Jeg Bor i Åbenrå. Men jeg vil da gerne køre lidt efter det. Vi er fx i Randers en gang om måneden.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-03-06 20:09

Jeg bor i Århus, og vi har bagagerumsmarked første og sidste søndag i måneden fra 1. april - 24. september kl. 10.00 - 16.00. Ingerslev Boulevard.

7. maj og 30. juli har jeg selv en stand derovre.

Hanne

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-03-06 11:20

Jeg havde slet ikke tænkt på markederne.J ad er mådet jo kunne fåes billigt

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-06 13:21

OG så er det bare så HYGGELIGT at drysse rundt på sådan et marked i sommersolen.

Kommentar
Fra : mis1311

Dato : 20-03-06 18:55

Hvis du ikke har noget imod at bruge en lille smule penge på det, så skulle du prøve www.QXL.dk. Jeg har selv købt 2 kg stofrester derigennem og betalte kun 30,- (eks. forsendelse) for det,og det er jo stadig ret billigt...

Kommentar
Fra : kimogsus

Dato : 25-03-06 17:30

hej med jer
jeg kan ofså godt lide at brodere da det er meget hyggeligt. jeg har nogle broderie liggende som jeg har fortrudt jeg har købt+ jeg har også nogle som jeg er begyndt på hvor jeg måtte stoppe da det drillede. der er 1 eller 2 af broderierne hvor jeg har talt forkert men det kan man rette.I kan få dem gratis. hvis jeg kan få navn og adresse sender jeg det til jer.
jeg brodere julebroderier, påske- og børne broderier og duge.

hilsen susanne fra humlebæk

Kommentar
Fra : kimogsus

Dato : 28-03-06 18:24

hej jeb3
jeg har også nogle broderimønstre ville i være intereseret i dem også?
i får broderierne og mønstrene gratis. men i skal bare selv betale for portoen. jeg sender pakken onsdag. ligeså snart jeg ved hvad jeg har givet for at sende pakken så skriver jeg igen.så kan vi udveklse e-mail. så jeg kan skrive hvilen konto pengene skal sættes ind på.

hilsen susanne

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 10-11-06 11:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål