/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Star tour reklame!!!
Fra : _nadia_
Vist : 2224 gange
70 point
Dato : 05-03-06 18:49

Jeg leder desperat efter den herlige sang, som bliver spillet i Star Tours reklamen, som kør på tv2. Omkvædet starter med noget "If, if, if..." og så noget mere selvfølgelig, som jeg ikke kan høre hvad han siger.
Ved godt det er lidt svært ud fra min beskrivelse, men håber der er nogle der ved enten hvad den hedder eller hvem der har lavet den :)

Venlig Hilsen Nadia

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 18:58

Paul Billy med "your song"....

så nu behøver du ikke lede mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 19:00
Kommentar
Fra : postkort

Dato : 05-03-06 19:03

Nordstedt1:

Du fik byttet rundt på navnene, han hedder Billy Paul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 19:08

Postkort.... Det er fordi jeg er på efternavn med ham , men så er det da altid noget, at den kan aflyttes hos TDC, der har jeg vist ikke rodet rundt?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 05-03-06 19:28

Hehe, og hvis man kigger fem poster længere nede af forsiden finder man sørme også svaret...