/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Duejagt i Sverige
Fra : sdam
Vist : 4385 gange
50 point
Dato : 05-03-06 18:25

Er der nogen der kan hjæpe mig med en link til noget med "Duejagt i Sverige", eller måske sågar en adresse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 19:07
Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-06 19:35

Hej sdam
Her er lige et link til dig
http://svenskjagt.com/
Kig det godt igennem, hvis du klikker på billedet af Bent Ole får du hans tlf. nummer, han er dansk og en flinker fyr der er til at tale med.
Jeg har været på jagt hos ham efter småvildt og det er altså bare perfekt og til bundpris.
Jeg så ingen duer, men væltede til gengæld i tjur, rådyr og bæver.
Prøv at få en snak med ham for han ved hvornår de har duer.
Er du interesseret i mere viden omkring dette kan du kontakte mig via min profil.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-03-06 20:23

Det bedste du kan gøre er at søge på www.jagtformidling.dk Her kan du også selv gratis indsætte en annonce.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 31-07-06 21:46

Tak for svaret dabj.