/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Skrot en campingvogn?
Fra : kid
Vist : 11183 gange
50 point
Dato : 05-03-06 18:16

Hvor kan man skrotte en campingvogn gratis eller billigt...
Syns ikke jeg kan finde nogen steder der tager sådan nogen....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 18:24

Hvis du ikke får et brugbart svar her på kandu, så prøv at spørge en ophugger, eller en camping-
vognsforhandler, de må kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 05-03-06 18:45

spørg din campingvognforhandler.
du skal ikke gøre som der var nogle unge mennesker,der købte en billig campingvognog parkerede den på p,pladsen og brugte den som værtshus og overnatning til salten kræmmermarked.
da markedet var over,satte de ild til den,de gad ikke flytte den.det kostede dem kun en bøde og en regning til brandvæsnet.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-03-06 18:45

Prøv en af disse sider.
Der er depat, man kan stille spørgsmål, hvis ikkeder står noget derinde.

www.campingferie.dk
www.bil-camp.dk
www.mkpklub.dk

Eller sæt den til salg på www.QXL.dk uden mindstepris, og med betingelsen, at den skal afhentes.

Mvh

Jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 19:10

eller www.campingnettet.dk under "campister imellem"

Kommentar
Fra : wallwall

Dato : 22-03-06 00:11

FÖrsök att sälja den till någon som har bruk för en reklamskylt t.ex längs någon trafikerad väg.
Ett annat sätt att bli av med den är att säljja underredet, hjulen, till någon som vill ha en billig båtvagn.
Det är bara att ge folk rätt argument...