/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
technigas next udstødning
Fra : wonderboy-8900
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 05-03-06 17:37

hey... jeg har en standart aprilia Rally
jeg tænker på at købe en technigas next udstødning til den...

men kan den køre på et std. kit eller skal jeg have lavet mere ved scooteren
og i såfald hvad.. ??

som i nok kan høre har jeg ikk særlig meget styr på det så håber på at få nogle svar

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-06 21:29

Den er jo ikke lovlig til din 30 scooter.
Men den giver heller ikke særlig mere fart, omkring 8 km/t
Du kan godt køre med den orginale dyse, men vil få lidt mere trækkraft ved at vælge en dyse på ca 5 nummere størrer.
Dysen skifter du ved at skrue karburatoren løs, dreje den så du kan skrue bunden af, og med en fladskruetrækker skrue messingdysen ud, og en ny i.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : wonderboy-8900

Dato : 06-03-06 09:20

Tak for svaret pallebhansen.