/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Emil fra Lønneberg
Fra : jesper.s
Vist : 1133 gange
100 point
Dato : 05-03-06 13:18

Hej.

Hvor kan jeg købe eller leje DVD-filmene med Emil fra lønneberg (alle 3), med original tale og Danske tekster?

På forhånd Tak!

Skroeder.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-03-06 13:19

Føtex har dem på tilbud for tiden til 50 kr. - ihvert i vores afdeling.

ampere

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 05-03-06 13:33

Ja, men er det ikke med Dansk tale? Jeg kan nemlig ikke finde dem med Svensk tale og Danske tekster i nogle forretninger på nettet. De er alle med Dansk tale, når det er DVD.

Skroeder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 13:37
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 13:39

Hov, glemte at skrive at det var fra dette link

http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_emil_og_grissebassen_dvd-film.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 13:43

For at være helt sikker på at det er på originalsproget, kan du købe dem i Sverige, der kan du så sætte dvd-filmen til at tekste på dansk

http://www.boxman.se/splash/browse.do?show=movie&id=13402

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 05-03-06 13:58

Desværre er det sådan at de film de sælger med Emil i Sverige, kun er med Svensk tekst og ikke Dansk.

skroeder.

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 05-03-06 15:17

http://www.digitarian.dk/Film/Emil_Fra_L%F8nneberg_596

Det der ud som om denne er med svensk tale, og jeg går ud fra, at den er med dansk tekst, når det er et dansk udlejningsfirma - men check dem med dem først.

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 05-03-06 15:20

Hold da helt op - hvor jeg dog "sproger" godt dansk i dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-06 18:22

Jesper.s. De dvd film jeg har købt i Sverige, har som så mange andre dvd-film mulighed for at ændre sproget på teksten???

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 06-03-06 09:39

Det er vi helt enig om, men bare ikke på din film med Emil er der Dansk tekst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-06 09:55

Ehm.... var det ikke også Dansk tekst du efterlyste???

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 06-03-06 10:07

Jo, det er det, men som skrevet er der "IKKE" Danske tekster på film med Emil købt i Sverige. Det er rigtigt at der er på andre DVD-film som man køber i Sverige!

Annuller spørgsmålet
Fra : jesper.s

Dato : 12-05-06 07:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål