/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
tomtom 700
Fra : Gojen
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 04-03-06 19:13

Hej med jer
Håber der er nogle som har erfaringer med nedenstående...
Jeg har købt mig en tomtom 700 med indbygget gps-antenne - den kan jeg dog ikke drage gavn af, da jeg har en atermisk forrude, som blokerer sattelitsignalerne. Derfor har jeg i dag købt mig en ekstern antenne med kabel (ikke bluetooth).
Det eneste sted stikket passer er i selve gps`en(monitoren), men når den klikkes i sugekop-holderen er der ikke plads til ledningen? - selvom der var plads er det meget upraktisk, da jeg så er nødt til tage stikket ud, hver gang jeg klikker gps`en af. -
Vil prøve at ringe til tomtom-supporten på mandag, men kunne tænke mig et svar inden-

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 04-03-06 22:21

http://www.navigon-user.dk/news.php
Mit bedste bud er et oprette dig som bruger her, og stille dit spørgsmål.
Per

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-03-06 01:56

På min GPS antenne er det en 90 grades vinkel på stikket på ledningen. Det er måske en sådan du trænger?
alimak

Kommentar
Fra : Gojen

Dato : 05-03-06 16:42

90 grader vinkel har jeg også, men hvor sætter du stikket i? Vel ikke i monitoren for så skal du jo hive stikket ud af denne, hver gang du klikker gps`en af?

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 06-03-06 12:53

opret dig helt gratis som bruger på denne side. Der kan du få svar på alt vedr. de navigationsanlæg TomTom har lavet. Europas største bruger side, og så på Dansk.

http://www.tomtom-user.dk/