/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gajol sang
Fra : binepigen
Vist : 6287 gange
500 point
Dato : 04-03-06 09:59

Er det nogen der ved hvor jeg kan købe eller downloade den der gajolsang der kører som reklame på tv lige nu ??

Hilsen Conni

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 04-03-06 10:07

Den skal bruges som ringetone til min datters mobil Nokia 6230i

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-03-06 10:10

http://ga-jol.cms123.com/1 dette link er gajols hjemmeside, ved ikke som sangen findes på siden, men ellers kan du da prøve at kontakte dem, så kan det da være at at de vil sende sangen til dig, eller har oplysninger om hvor du kan finde den

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 05-03-06 16:48

Hej Binepigen

Jeg vil næsten garantere for at der på ww.mobil-forum.dk findes nogle som gerne vil optage den og konvertere den til brug på en Nokia

Prøver lige at lave en tråd derinde om det så kan du selv følge med derinde

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 05-03-06 23:55

Det lyder da rigtig dejligt , jeg kigger lige med så

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 500 point
Dato : 06-03-06 15:48

Sidste nyt : http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?p=61337#post61337

Bare hvis du ikke kunne finde det

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 06-03-06 16:53

Tak for svaret banzon. Det er bare super du gad bøvle med det , du får 500 point , og et knus hvis de får det til at virke .
Hilsen Conni

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 07-03-06 17:52

He He det plejer de derinde, flinke folk allesammen, og iøvrigt et godt forum for alt omkring mobiler

Glæder mig til knuset, men så skal jeg vel barberes først

Kommentar
Fra : Situbusit