/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Autodown?????
Fra : Melander
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 03-03-06 21:54

Hejsa..

min kones blærbare opføre sig underlig, et stykke tid efter den er blevet tændt komer der en besked som lyder følgende:

Autodown
programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes

kontakt programforhandleren hvis problemet fortsætter

når man så trykker luk

sker der ikke en dyt, andet end boksen med beskeden forsvinder og så går der et stykke tid som kommer den igen..

pcen er sat op med win98 se og er en compaq presario på sølle 400 mhz.

hvad kan det være og hvordan afhjælper jeg det..???

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 03-03-06 22:04

køber en ny bærbar...

Tja det lyder som om windows måske skal geninstalleres. Der er måske nogle programmer som starter forkert, og får computeren til at drille.. måske en virus

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-03-06 22:39

slå fejlmeldinger fra, det gjorde jeg for længe siden uden nogen problemer

Deaktiver fejlrapport

Gider du ikke, at hver gang windows laver en fejl, bliver du spurgt om du vil sende en fejlmeddelse til microsoft?
Det er nem at slippe for.

1. Højreklik på Denne Computer og vælg Egenskaber
2. Klik på fanebladet Avanceret
3. Klik på knappen Fejlrapportering

Genstart og de kommer ikke mere

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-03-06 22:40

ups!
jeg læste vist ? forkert

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-03-06 22:48

Først gør du dette her

Når din pc lukker ned og genstarter igen og igen, så gør du sådanne:
1. Klik Start og klik Kør
2. Skriv i feltet: shutdown -a (husk at der skal være mellemrum mellem shutdown og -a
Nu kan du tage det roligt. Computeren genstarter ikke længere.

Download og kør en tur med stinger,så er den væk

Stinger kan hentes her

http://vil.nai.com/vil/stinger/

Så går du lige ind smut ind på windows update,og henter alle de vigtige opdateringer som er kommet

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da
" klippet fra BRIANI" indlæg

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-03-06 22:53

jeps ferik,

den kender jeg godt, nu er misseren bare at pc´en ikke lukker ned, den besked kommer bare hele tiden...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-03-06 15:20

Som tidligere foreslået, så skal der måske en ny install ag 98 til.

Prøv evt en større oprydning og scandisk med efterfølgende diskdefragmenterring.

Tror du så ikke det er det der laver problemet med indstikkortet til det trådløse netværk som du spørger om i en anden tråd

Annuller spørgsmålet
Fra : Melander

Dato : 13-03-06 21:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

nu er den mere fucked up end den var før, har afleveret braset til en datamatiker, så må han fikse det, ellers må jeg bare vinde i lotto så konen kan få en ny blærbar arrrgghh tredobbelt øv