/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billig mobil u. abb.?
Fra : Jaffe123
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 03-03-06 16:09

Hvor kan man købe en billig mobil uden abonnement? Den skal være ubrugt og med kvittering. Alder og funktioner er af mindre betydning.

Jesper

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 03-03-06 16:25
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 03-03-06 16:25
Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 03-03-06 16:27

Der er søgt på alle telefoner uden abonnement som koster under kr. 500.

Men du kan jo selv lave andre søgekriterier på www.mobilpriser.dk

Mvh..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-06 16:44

Jeg kan godt forstå at du gerne vil eje din Mob. selv. Altså købe en der ikke er låst. Men når du så har fundet den, er det jo også vigtigt at finde et Mob-selskab der passer til dit behov.

M.h.t. at købe Mob.en vil jeg anbefale dig at kigge i de reklamer der regner ind i din postkasse hver dag. Der er meget ofte gode tilbud af den slags.

M.h.t. Mob.selskab er der mange forskellige at vælge imellem. De er alle mere eller mindre gode, afhængig af hvad dit behov er! Jeg bruger selv Telmore fordi deres tilbud passer til mit behov, men der findes en hjemmeside hvor du kan indtaste dine behov og dermed finde det selskab der passer til netop dit behov. Husker det ikke nu, men vil vende tilbage straks.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-06 16:47

Jo, her er den: http://www.teleprisguide.dk/

Der burde du kunne finde det Mob.selskab der passer bedst til dit behov.

M.v.h.

Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-03-06 19:08

Der er da masser at byde på på QXL.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-06 22:06

bja2 - Så kom med et ordentligt link. Det link du kommer med, er IKKE nogen hjælp for spørgeren.
Tag dig nu sammen??
Kan du ikke hjælpe, så hold din kæft. Hvor svært kan det være. Lær det, så kan du måske blive en god Kandu-svarer i fremtiden.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-03-06 22:42

Arne du er simpelthen for viderkomne, pas du dine besvarelser så skal alle andre nok passer deres.
Du er simpelthen et selvhøjtideligt røvhul at høre på.

QXL er en ganske god ide.

http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=10059

Ovenstående link fører dig til qxl mobiltelefon auktioner.

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 03-03-06 23:06

Jeg bruger altid www.mobildebat.dk under køb/salg telefoner, der er altid nogle som har nye telefoner til salg uden simlås. Der kan man også bytte sig til en, hvis man har noget at bytte med selvfølgelig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-06 00:24

Simmaster: Din kommentar er SVINSK. Du tillader dig at kalde mig et røvhul. Det beviser jo at det er DIG der er et røvhul. I en tråd som denne skal/må du ikke komme ind med dine svinske personlige meninger. Men du er for dum til at fatte det.

Den har intet med denne tråd at gøre, så din bemærkning om at jeg skal passe mit, er totalt tåbelig.

Mine kommentarer i denne tråd ER vedkommende. Din er IKKE. Så du burde lære at holde din kæft.

Kom lige og fortæl om dit skide gode svar igen???

Jeg har jo aldrig sagt at QXL ikke er en god side. Men du er så snot-åndssvag, at du ikke kan læse og forstå. Jeg svarede på:
Citat
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-03-06 19:08

--------------------------------------------------------------------------------
Der er da masser at byde på på QXL.dk

Og et link eller en henvisning til Qxl.dk er altså ikke et ordentligt svar på spørgsmålet.

Dit seneste link er heller ikke et ordentligt svar.

Men du synes åbenbart at du har ret til at overpisse mig.

Skam dig. Fy Fy Skamme.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-03-06 03:30

Hr.Jakobsen!

NEJ - dine kommentarer er aldeles ikke spor vedkommende i denne tråd! (Det er min heller ikke men jeg tillader mig at låne tråden fordi du simpelthen er for meget).

DIN kommentar vedrører mobilselskab??

HVAD får dig til at tro at spørgeren ønsker at få råd angående et eller andet mobilselskab??

Dette er spørgsmålet:

Citat
Hvor kan man købe en billig mobil uden abonnement? Den skal være ubrugt og med kvittering. Alder og funktioner er af mindre betydning.

DIN (fuldstændig uvedkommende) kommentar:

Citat
Jeg kan godt forstå at du gerne vil eje din Mob. selv. Altså købe en der ikke er låst. Men når du så har fundet den, er det jo også vigtigt at finde et Mob-selskab der passer til dit behov.

M.h.t. at købe Mob.en vil jeg anbefale dig at kigge i de reklamer der regner ind i din postkasse hver dag. Der er meget ofte gode tilbud af den slags.

M.h.t. Mob.selskab er der mange forskellige at vælge imellem. De er alle mere eller mindre gode, afhængig af hvad dit behov er! Jeg bruger selv Telmore fordi deres tilbud passer til mit behov, men der findes en hjemmeside hvor du kan indtaste dine behov og dermed finde det selskab der passer til netop dit behov. Husker det ikke nu, men vil vende tilbage straks.

Jeg er trekvart ligeglad med hvor meget du blander dig i folks spørgsmål/svar - MEN du kan IKKE tillade dig at angribe en svarer som kommer med et relevant råd - og så samtidig tilsvine vedkommende på det groveste! TÆNK at du overhovedet kan få dig selv til at skrive 'hold kæft' til et´menneske du overhovedet ikke kender og som blot har tilladt sig at give en spørger et svar.

Hold dig SELV til relevante svar - hvis du forlanger at andre skal!

Jaffe123 >> Undskyld jeg lige lånte din tråd, dette kunne jeg ikke undlade at kommentere.

SKAM DIG Hr. Jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-06 07:00

vil.du -> Hvorvidt min kommentar er relevant eller ej, er IKKE op til dig at beslutte. Det kan spørgeren selv afgøre. Hold kæft er bare en anden måde at sige "Ti stille" på, og det er altså MIN måde at sige det på. Præsten siger det på SIN måde, jeg på MIN. Men et link til forsiden på en søgeside ER ikke nogen hjælp! Man kunne lige så godt svare samtlige spørgere på Kandu med: "Søg på Google eller en anden søgemaskine, så finder du svaret." Det er sgu ikke derfor folk stiller spørgsmål på Kandu. Derfor min lidt barske besked til bja2.

KanDu ikke fatte DET vil.du ???

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-03-06 09:19

OK, Mr. Jakobsen, Hvad er det lige ved mit link der ikke er relevant her? Mit link referere direkte til hvor spørger kan finde en telefon. Hvor imod at du bare siger til vedkommende at han skal kikke i de reklamer der kommer med posten????? Det tror du ikke vedkommende udmærket selv er i stand til at tænke på? Fjols!

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-03-06 09:24

Citat
vil.du -> Hvorvidt min kommentar er relevant eller ej, er IKKE op til dig at beslutte. Det kan spørgeren selv afgøre. Hold kæft er bare en anden måde at sige "Ti stille" på, og det er altså MIN måde at sige det på. Præsten siger det på SIN måde, jeg på MIN. Men et link til forsiden på en søgeside ER ikke nogen hjælp! Man kunne lige så godt svare samtlige spørgere på Kandu med: "Søg på Google eller en anden søgemaskine, så finder du svaret." Det er sgu ikke derfor folk stiller spørgsmål på Kandu. Derfor min lidt barske besked til bja2.

KanDu ikke fatte DET vil.du ???

Arne!

Når nu det ikke er op til vil.du at beslutte hvorvidt at din kommentar er relevant, hvordan kan det så være op til DIG at beslutte om bja2 har lagt en relevant kommentar??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-06 09:46

Simmaster -> Det er det fordi: Et svar på et stillet spørgsmål, der KUN indeholder et link til en søgeside IKKE er et svar. Alle der stiller et spørgsmål på Kandu har ret til et ordentligt svar. At henvise til en søgeside; det være sig QXL, Google, DGS eller andre, er IKKE et ordentligt svar.
Dit link er måske godt nok, men det kommer lidt sent. Da DU kommer med dit link, ER spørgsmålet allerede så rigeligt besvaret.

Min kommentar er IKKE et svar på spørgsmålet, men netop en kommentar. (Slå selv ordet op i en ordbog). Det er derfor at Kandu har valgt overskriften "Kommentar" og ikke "Svar".

Så fat det dog: Hvorfor skulle jeg gentage de udmærkede link's der allerede er lagt? I stedet kommer jeg med en kommentar, som brugeren OGSÅ har brug for.

Da du senere kommer ind i tråden, er din kommentar blot FORSENT.

At du så begynder at smide rundt med skældsord, viser blot at du er godt dum i nakken.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-03-06 09:50

Du fik ikke lige svaret på den sidste af mine kommentare. Hvorvidt du mener det er op til dig at beslutte om en kommentar er relvant?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-03-06 13:59

Drop det simmaster, han er udenfor pædagogisk rækkevidde, jeg fortrød mit indlæg i samme øjeblik jeg trykkede 'send' - den mand er ikke til at nå, han forstår tingene på sin helt egen måde og for ham, er det så den korrekte.

Citat
I stedet kommer jeg med en kommentar, som brugeren OGSÅ har brug for.

- hvor pokker hr.Jakobsen så ved dét fra.....ja det må Guderne vide, han konkluderer at spørgeren mangler et godt råd omkring teleselskaber og svarer så på dét - en handling som Hr.Jakobsen har bandlyst overfor mange andre Kandubrugere SÅ helt ufatteligt mange gange..men sådan er det jo..hans virkelighed er hans egen og i hans øjne er han Guds gave til menneskeheden.
Fred være med ham - og dét.

Der vil ikke blive tilføjet yderligere fra min side, jeg gider ham ikke, han er for meget.

God weekend og venlig hilsen
Dorthe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-03-06 16:09

Off topic!

Hey du!

Kloge Åge
Jeg ved bedre vej 2
2200 Nøddeby

Yes, det er DIG oktanarne. Jeg pointerer lige endnu en gang, at der kommer en større forståelse, hvis der er kongruens mellem det man siger og det man gør.

Har du glemt dette indlæg FRA DIG?!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 23-05-05 00:58

Hør nu for sidste gang her din ½-hjerne: Det er IKKE dig der bestemmer HVILKE kommentarer der er OK kommentarer, men spørgeren og KUN SPØRGEREN.

Hvordan synes du liiige det harmonerer med dette?!

Citat
arne.jakobsen Dato : 03-03-06 22:06

bja2 - Så kom med et ordentligt link. Det link du kommer med, er IKKE nogen hjælp for spørgeren.
Tag dig nu sammen??
Kan du ikke hjælpe, så hold din kæft. Hvor svært kan det være. Lær det, så kan du måske blive en god Kandu-svarer i fremtiden.

Hold dog selv din kæft arne – og få så styr på, hvad du ytrer og hvad du gør….Kongruens min gode mand. Det nytter nul og en skid, at du fremturer med hold kæft og belæringer til andre, så længe du ikke en gang selv KAN LEVE OP TILl DINE OPSTILLEDE KRAV.

Kan du ikke få tilskud til et kursus hos AOF eller noget andet mind-repair?! – du er fandme en belastning at have rendende på kandu. Især i nattetimerne, hvor du tydeligvis har rodet lige rigeligt med afløbsrensen, eller hvad pokker det er du roder med, som gør at du i hvert fald ikke kører på alle stempler.

Damn, jeg er lykkelig for, at du ikke indgår i mit daglige kvantum af socialt samvær

Og arne!! Husk nu hvad jeg før har fortalt dig. Du SKAL sq lære at åbne døren når du skal ud... gentagne slag mod hjernen, kan give permanent skade.