/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Navigation PDA
Fra : Simmaster
Vist : 533 gange
150 point
Dato : 02-03-06 21:15

Hejsa, hvilket navigationsprogram er det bedste jeg kan få til PDA?

Det jeg bruger nu er Route 66, men det kan godt finde på at sende mig på en omvej, hvilket jeg selvfølgelig ikke er tilfreds med.

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : peter.k

Dato : 02-03-06 21:39

Jeg er godt tilfreds med TomTom.
Mvh
Peter

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-03-06 21:40

Jeg bruger TomTom og den kan altså også en sjældent gang sende mig på en omvej, men man kan gøre meget for det selv, ved at indstille hastigheder for de forskellige vej typer, for den regner ikke kun den korteste tur ud men også hvad der er hurtigst ( En stor vej køre man jo hurtigere på en en lille )

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : peque

Dato : 02-03-06 21:45

Jeg ville som de andre - helt klart mene Tomtom... Også at der er lavet i 5éren ekstra muligheder med trafikopdateringer osv i tilfælde af ulykker mm. Men også rent generelt syntes jeg er det er det mest brugervenlige i forhold til andre programmer!

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-03-06 21:56

Tomtom er en klasse for sig selv......

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-03-06 12:55

Helt klart tomtom, der er en 6'er på vej se evt. www.tomtom-user.dk der får du svar på det meste, også hvordan du evt sætter ant. op med henhold til com. og baud osv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-06 13:14

VDO / Siemens http://www.vdo.dk/
og http://www.vdodayton.com/
Hygge...

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-03-06 13:37

hvordan lige stoppe dette ind i en pda

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-03-06 13:58

Tomtom er nok den bedste, men alle kan sende dig på en eller annen omvei.Ingen programmer er perfekte,desværre.
alimak