/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Overførsel af mails (OUTLOOK)
Fra : timeglas
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 02-03-06 07:36

Hej
Jeg har nogle mails med vedhæftede filer liggende på en pc, men vil gerne have dem overført til en anden pc. Kan jeg gemme dem ved at brænde dem på en cd-rom? og hvis ja hvordan?

mvh timeglas

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-06 07:42

Gør dit vindue lidt mindre, så du kan se den mappe du laver til formålet.
Træk din mail med musen over i mappen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-06 07:49

og så kan du brænde dine mails ud

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-03-06 07:57

og huske at lukke helt af når du brænder så du kan læse på alle Cd-rom læsere

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 02-03-06 10:24

Hvis du bare vil flytte dine mail´s til en anden pc, så kan du sende dem til den, med videre send eller forward.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 02-03-06 11:14

Hvis det kun er de vedhæftede filer, du vil gemme, kan du bruge funktionen Filer>Gem vedhæftede filer som
og oprete en mappe til formålet

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 11-03-06 18:09

Tak for svaret e.c.