/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ny Printer: Forslag
Fra : summer
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 25-11-02 12:08

Jeg står for at skulle udskifte min HP 815c med en ny.
Mit spørgsmål er nu: Hvad vil I anbefale. Jeg søger en all round printer, som også kan lave gode billeder. Hastigheden er ikke så væsentlig, men den må gerne være brugervenlig og patroner nemme at genfylde. Prisen omkring 1000 +- 500 Jeg har jo altid været lidt HP fan, men er åben for erfaringer med andre mærker.
Kigger ind til aften.
Venlig hilsen summer

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-02 14:34

Jeg kan godt forstå at du er "HP fan", det har jeg også været, indtil fornyeligt.

Jeg har haft 2 HP printere, og indtil 11-11-02, hvor jeg købte en EPSON Stylus C82.
Jeg har aldrig været mere tilfreds med en printer:). der er mange forskellige Epson printere, i virkelig mange prisklasser.
Ved en HP printer betaler du endel for navnet(HP), hvorimod at det gør du ikke ved Epson.
Jeg har forhørt mig endel rundt ved venner og lign. før jeg købte min, og de to jeg kunne finde med en Epson printer, kunne roligt anbefalde en Epson...

Håber at du kan bruge mine erfaringer.

Vh. dr_scooter

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 28-12-02 22:43

Jeg valgte en HP deskjet 5550. Det er sager.

mvh og godt nytår
summer