/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Typegodkendt hjulstørrelse
Fra : Avant85
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 01-03-06 17:46

Er der et sted, hvor jeg kan se, hvilken hjulstørrelse en bil er "født med" typegodkendt med.

Det drejer sig om en Polo 1,9 sdi Variant fra 1999

Hvilken bredde og hvilken højde på dækket på en 6 x 14 tommer fælg, for at den har den rigtige rulleomkreds i forhold til den rigtige hastighedsmåling på speedometret og for så vidt også den rigtige udmåling af antal kørte kilometer

Venlig hilsen Avant85

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-06 18:06

Det står i instruktionsbogen til bilen, i afsnittet specifikationer.

mvh dova

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 02-03-06 10:14

http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=445&subtabid=-1

Hej dova
Det var ellers et godt bud, men når nu man går og roder og ikke lige kan finde sin manual.
Og skal finde et par nye dæk pga. af carkass.-sprængning
Jeg rodede derfor lidt rundt på kanDu.dk og fandt ovenstående site. Der kommer det hele

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 02-03-06 10:28

Hej igen dova

Jeg kan se, at du ligger på 1. pladsen i point. Jeg ved ikke om det er fordi du er hurtig på aftrækkeren

Jeg ved ikke om du kan svare på, om jeg kan spare mine udsatte point. Og det er ikke fordi jeg synes, at du skal snydes for point, men der skal vel også være lidt i svaret, som fortjener point.

Jeg kan ikke vælge min egen kommentar som svar, og derved tjene mine egne point.

Og selvom jeg annulerer mit spørgsmål, så mener jeg ikke, at jeg sparer/tjener mine egne point.

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 05-03-06 12:48

Hvis der er en, som kan svare på de spørgsmål jeg har stillet til dova, så ekspederes de udsatte point

venlig hilsen Avant85

Annuller spørgsmålet
Fra : Avant85

Dato : 02-08-06 01:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål