/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitalkamerea canon powershot
Fra : kondivand
Vist : 460 gange
10 point
Dato : 01-03-06 12:55

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan et kamera billigt. Jeg tør ikke benytte mig af pixmania.com. På kamerahuset.dk kan jeg se den sælges for 3.375 kr. - kan det gøres billigere ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-06 13:05

Du kan jo snuse lidt rundt her:
1. http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=6
producent = Canon, søgeord = Powershot Canon

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-03-06 13:06

hvilket kamera søger du specifikt? der findes mange canon power shots. har selv et A70.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 01-03-06 13:07

Hvorfor tør du ikke pixelmania? E-Handel er ikke så farligt som mange går og tror.

Butikken må først trække penge når varen er afsendt, og der er altid 14 dages ubetinget returret hvis du fortryder købet. (hvis varen er ubrugt self)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-06 15:06

Nu havde det jo været rart, om du skrev hvilken model Powershot der er tale om.

Ham jeg bor sammen med har lige købt et Powershot A 520.

Han turde heller ikke købe via Pixmania efter at have læst en masse kunders dårlige efraringer med det firma.

Så han fandt det såmænd i Bilka til 1400,- som var kun 100,- dyrere end hos Pixmania.

Ellers koster det andre steder mere end 2000,-

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-06 15:16

http://dk.pricerunner.com/retailer/5816/reviews

Her kan man læse andre kunders erfaringer med Pixmania, et par gode , men resten

mvh dova

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 01-03-06 18:24

Til dova, og andre
For fuldstændighedens skyld burdu du nok lige have oplyst, at:

Powershot A 520 - kun i denne ugeer på tilbudtil (ikke 1400,-) men 1489,-; og ifølge Bilka nedsat i denne uge med 510,-