/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Ny blæser.
Fra : bpedersen
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 28-02-06 20:01

Hej. Er der nogen der ved hvor man kan købe en ny blæser til et GeForce MX400 64 MB TV/Ouf 128 Bit kort. Jeg har nemlig fået problemer med at min blæser på kortet, den er gået fuldstændig i stå. Det er en lille blæser på ca. 5-6 cm i diameter.

Hvor kan jeg købe sådan en ny en.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 21:06

Prøv at kigge her:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320411&ref=edbpriser

især denne kunne måske passe: 270136

Det er ikke noget superkort og når du udskifter det bør du købe en med statisk køling for de blæsere er ikke gode.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-03-06 15:35

Haha!!!!
BjarneD, har du tænkt dig at han skal ha en turbine inde i sin PC???
5300 rpm, det larmer helt vildt!

Find en på www.zalman.co.kr som passer til dit kort.
Find et som er passivt, dvs uden blæser, fordi dit kort er så gammel at en blæser ikke er nødvendigt!

og bagefter, så søg på det, på www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-03-06 15:55

Hør smartass AKA NoShyGuy: Det bliver nu nok svært at finde til den der MX400 hvorfor jeg rådede til at udskifte til statisk køling.

Annuller spørgsmålet
Fra : bpedersen

Dato : 20-04-06 17:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål