/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ændre / slette msn.com mail
Fra : mej4
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 28-02-06 19:43

Jeg har oprettet et par msn.com mail adresser, men vil gerne have slettet en af dem, så den ikke popper op hver gang jeg logger på msan, men hvordan gør jeg det ?

Er det muligt at ændre navneoplysninger som er tastes ind ved oprettelse af e-mail, jeg vil gerne ændre mit efternavn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-06 20:12

måske du kan finde svarerne her???

http://privacy2.msn.com/da-dk/fullnotice.aspx

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 28-02-06 20:30

tak Nordsted1,men jeg synes ikke jeg kan finde konkrete svar på denne side, om jeg kan slette eller ændre.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-02-06 20:37

hotmail
msn
messenger
De logger alle på med samme adresse. eks. abc@hotmail.com
Log af i hotmail
Lave en ny hotmail adresse og logge på med den.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 17-03-06 19:01

Har selv fundet ud af det.

På msn forside gå ind i indstillinger og herfra ind i konti, så kan jeg både ændre det navn der vises samt slette brugerikonet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-06 19:29

Flot flot, så er den jo klaret