/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikoner?!?
Fra : Gato
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 28-02-06 15:19

Jeg har haft problemer med mine ikoner på skrivebordet, og nu er jeg helt kommet til at slette dem.. Eller skjule dem tror jeg måske, ved det ikke helt, jeg trykkede nemlig forkert.. hvordan får jeg dem frem igen??

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 28-02-06 15:30

Hvilke slags ikoner taler vi om? Og hvad gjorde du præcist da "ikonerne" forsvandt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 15:48

Prøv at højreklikke på det tomme "skrivebord"
Vælg Active Desktop
Marker på vis skrivebordsikoner

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 15:53

PÅ Xp
Højreklik på skrivebordet- vælg arranger ikoner efter - marker vis ikoner på skrivebordet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 15:54

Ja du fortalte jo ikke hvilket styresystem du anvender.

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 28-02-06 16:14

En systemgendannelse kan sikkert klare problemet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 16:47

Hvorfor starte en systemgendannelse hvis man bare har fået klikket ikonerne væk??

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 28-02-06 19:38

Næ, det har Bjarne D da helt ret i. En systemgendannelse er bare enkelt at gå til, hvis man ikke er så "skarp i XP....vil jeg mene

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-06 19:46

Derfor angiver man jo også hvordan man kan gøre og hvis det ellers er det der er problemet så er det ikke svært.
Gad vide om Gato har løst problemet og har glemt sit spørgsmål.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 28-02-06 20:10

Hvis du har svaret ja til at ubrugte iconer skulle fjernes fra skrivebordet (Automatisk skrivebordoprydning), så kan du finde nogle af dem igen ved at højreklikke på skrivebordet og vælge Egenskaber - Skrivebord og så vælge dem du evt. mangler. Du er nok også nødt til at komme med flere detaljer, hvis du skal have bedre hjælp.

Kommentar
Fra : Gato

Dato : 01-03-06 15:30

Nej problemet er ikke løst.. Og jeg kan ikke højreklikke på skrivebordet, så hvad gør jeg så??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-06 15:55

Her er den "autoriserede" metode, men den kan du åbenbart ikke bruge.
http://support.microsoft.com/kb/330170/da