/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
automatisk musetryk
Fra : snaptil
Vist : 627 gange
50 point
Dato : 28-02-06 14:37

hejsa
har fundet en hjemmeside hvor der er et spil hvor man konstant skal trykke på en slotmaskine, så kunne godttænke mig at finde et program der vil trykke for mig! altså jeg sætter musen på en punkt og museknap 1 bliver aktiveret konstant.. muligt?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-03-06 03:10

Det er sikkert kom & vind, du mener. Jeg har prøvet at ombygge en gl. mus, så den selv klikkede.
Den kunne godt skrabe en hel masse polletter hjem på et par timer
Jeg loddede microswitchen ud, der sad under knappen(venstre). Så tog jeg en timer (555) og satte et relæ på udgangen. Så blev der loddet et par ledninger fra kontaktsættet på relæet, over hvor microswitchen sad. Jeg kunne så justere hvor hurtigt den skulle klikke.
Det virkede helt perfekt, men det er dog et stykke tid siden, jeg har haft den på.
Spiller næsten aldrig mere money-spin på komogvind, men spiller andre spil.

Dette er jo lavet med hardwaren, og jeg har ikke fundet en software der kunne.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-03-06 17:39

Er du der????

MVH

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-03-06 10:02

jep jep. lyder da spændende dit projekt (-: men tror nu der må kunne findes ensoftware der kan gøre tricket