/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor dum kan man være?
Fra : tedd
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 27-02-06 22:15

Hvor dum kan man være hvis man hopper på sådan en? http://www.kandu.dk/tip13705.aspx

Jeg ville aldrig have hoppet på den! Men er det ensbetydende med at jeg er intelligent? Kunne jo godt have hoppet på noget omkring alle de der muhammedtegninger! Hvis alle var intelligente ville Pia Kjæersgård vel ikke være stormet frem i meningsmålingerne?
Så hvad gør vi for ikke at hoppe på en limpind og citere halve eller kvarte citater?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 27-02-06 22:22

jaaaa , tror nu nok der er flere der hobber på den slags end man lige går og tror
ser jo nok ret indlysende ud , at det er fup , for de fleste af os , men der er stadig mange , og nok flere af de unge i dag end førhen der ikke har hoved nok til at tænke så langt selv
desvære , flere end vi tror

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 27-02-06 22:28

Men om det er ensbetydende med at du er intelligent , ja bare du selv tror det , går det jo godt
vi andre ved jo nok bedre

sorry , kunne ikke lade være nu du selv nævnte det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-06 22:38

Jeg tror ikke man kan måle intelligens på hvor mange hoax'es man hopper på eller om man stemmer på Pia K.
Jeg stemmer ikke på Pia. K. og har endnu ikke hoppet på nogen hoax, men jeg dummer mig på mange andre måder, som f. eks. ved at skrive en kommentar til denne tråd, besvare spørgsmål på Kandu og måske er jeg også dum fordi jeg mener at respekt skal gå begge veje. Jeg er måske også dum fordi jeg gider drille pirrelige Kandu brugere og jeg er vel også dum hvis jeg ikke driller dem og i det hele taget er jeg meget dum.
..meeen på den anden side så er jeg i godt humør og det er da ikke så dumt.

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-06 22:43

Det er da skønt vi har en på kandu der så intelligent og klog, så ved vi hvor vi skal henvende os når vi skal ha`fat i en intelligent klog mand

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-02-06 22:47

BjarneD. Jeg synes du er meget klog noen gange.
alimak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-02-06 22:47

I følge Howard Gardner teori findes der 8 intelligenser, så det er ikke et spørgsmål OM man er intelligent men HVOR man er intelligent

http://www.dr.dk/videnskabold/tema/hjernen/iqtest.asp

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 22:53

Det da ikke dumt at skrive en kommentar til denne her tråd,BjarneD! Måske finder vi ud af hvad er dumt og kan afværge det ved første tegn?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 22:57

Bare du lader være med at røre mig der, Toupie! Det er et ømt punkt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 22:58

Til gengæld synger drosler jo smukt, droslerne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-02-06 22:59

Tedd, jeg tror godt jeg kan styre mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-06 23:00

Tedd - det er lidt svært, at vurdere om du er intelligent.
Du kunne jo være så tilpas uintelligent, at du ikke kunne finde ud af, at hoppe på limpinden.
Men det evner jeg desværre ikke at bedømme.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:03

Det har jeg osse tænkt på, emesen! Man skal lære sandheden fra en der taler med "mindst" 3 tunger?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:04

There's a thin line!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:08

Men jeg tror osse på at alle enhjørninger er enhjørninger og alle muslimer er muslimer! Og når det kommer til danskere er jeg bare enig! TRor næsten på alt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:10

Undtagen at man skal slette en bestemt fil i windows bare fordi man får en mail om at man skal?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-06 23:14

Så'n?
Citat
Advarsel!!
Tjek dette på jeres computere.
Vi har fået sendt en virus som ikke kan spores af Norton Antivirus (eller McAfee). Virus ligger skjult på computeren i 14 dage, inden den ødelægger
systemet. Det sendes automatisk af Messenger til alle på adresselisten, UANSET OM MAN HAR SENDT TIL SINE KONTAKTER ELLER EJ.

Vi har fundet og fjernet filen på vores computer og det vil vi råde jer til også at gøre. I finder den således:

1. Tryk på "Start", "søg", "filer eller mapper".
2. Søg efter filen jdbgmgr.exe.
3. Kontrollér at du er på C: drevet.
4. Filen har en lille bjørn som ikon, ÅBN DEN IKKE!!!
5. Klik med HØJRE museknap og vælg "slet".
6. Tøm derefter papirkurven, så filen er helt væk fra computeren.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:19

Bjarne for pokker!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:24

Er oversættelsen i orden? Har Kofi Annan sagt det? Er tegningerne bevist? Kan vi stole på det? Snakker medierne altid sandt? Er ambassaden brændt ned, og faldt flaget ned fra himlen? Skal vi tage os selv så højtideligt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-06 23:25

Ja BjarneD den huserede her på vejen for nogle år siden, men heldigvis havde jeg en ekstra som vi kunne lægge ind igen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-06 23:36

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:41

Gid jeg havde 10 point så jeg kunne vinde månedens præmie!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 23:42

Eller er det en forklædt bærbar cdplayer?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-06 23:45

Tedd, selvfølgelig skal vi tage os selv højtideligt - der er jo ikke andre der gør.
Hollænderne og spanierne stjal vores fiskeri.
Polakkerne er ved at overtage landbruget (stakkels dem).
Kineserne overtager vores sko og tøj industri.
Litauerne laver vore døre og vinduer.
Tyrkerne lever sammen med vore kvinder (vi må ikke leve sammen med deres).
....................................

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-02-06 07:18

Hvor dum kan man være hvis man hopper på sådan en? http://www.kandu.dk/tip13705.aspx
Har du prøvet det, siden du spørger.

Er du uopmærksom 2 sekunder, skulle der være stor mulighed for at det kunne være dig.

Angående det andet du skriver, siger det sig selv, ved at du bringer denne tråd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-06 12:56

Nu skal du ikke føle dig intimideret, sofus! Ved godt det kan være svært at følge med i et spørgsmål på så højt inteligent plan i den her seriøse gruppe

Tror vi alle sammen er hoppet på en limpind, men forskellen er at idag går det jo temmeligt hurtigt med at udbrede limpinde via internet og sms! Ville hellere bruge båndbredden på lidt mere fornuftig som f.eks ugens side 9 pige eller hvad ved jeg!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-02-06 16:43

Tja - jeg kunne godt vise lidt "side 9" piger, men de vil helst ikke ha', at jeg viser alle billederne.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 28-02-06 17:00

Hej

Nu kunne du godt vise de side 9 piger, så vi andre kan blive lidt mere intelligent

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-02-06 17:05

Hov jeg skev forkert - det er piperne - altså nogle løse fugle jeg kender.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-06 17:31
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-06 17:57

Efter lange og svære omdrejninger af min hjernecelle faldt valget på ..........

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-03-06 19:07

Mig mig mig mig ......................................eller en anden.

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 02-03-06 11:23

Tak for svaret droslerne. Håber du mener det seriøs så jeg ikke er hoppet på en limpind

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-06 11:24

Bryder mig dog ikke rigtigt om den pinochiesmiley!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-03-06 13:01

Helt fint tak skal du ha`