/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha 4 gear, kobling
Fra : jamen
Vist : 618 gange
20 point
Dato : 25-11-02 02:48

Hej jeg har en yamaha 4gear og koblingen gider ikke tage ved det er skide irriterene jeg ved ikke hvorfor den der man kalder sneglen køre godt nok. bag sneglen sidder der en lang jernpind og jeg ved ikke hvad den er til den kan man hive ud... men jeg har bare lat den sidde i. plz hjælp

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 25-11-02 19:07

hej ved du noget om 4 gear motor, for ellers kan det godt være lidt svært det du skal i gang med

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 25-11-02 19:10

jaaaee sårn da jeg kan skillle en puch maxi af og samle den igen :) men jeg ved lidt om yamaha motore ikke så meget

Accepteret svar
Fra : flink200

Modtaget 20 point
Dato : 28-11-02 09:37

det du mangler er sikkert den lille kugle som skal sørge for at den der lange jernpind kan nå igennem motoren og over til koblingpladerne,det er en lille kugle som du sikkert kender fra et leje,du kan købe den for få kroner hos en cykelhandler men husk nu at få den rigtige størrelse.jernpinden er den der går over og tryger dine koblingsplader fra hinanden det er sådan det virker.

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 28-11-02 13:07

takker :) jeg har set den pind skal jeg bare købe den og probbe den ind i det hul hvor jernpinden sidder og probbe jernepinden tilbage igen ? så klare den selv resten eller hvad ?

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 28-11-02 13:10

ups :) der skal stå jeg har set den kugle

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 28-11-02 13:55

ja det skal du men husk der er også en kugle på selve sneglen,lige en ting til du kan også indstille koblingen ved hjælp af den skrue der er på sneglen.held og lykke med det jeg håber du får det til at virke.

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 28-11-02 13:58

kk jeg prøver tak =)