/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MICROSOFT OUTLOOK
Fra : starguy
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 27-02-06 15:49

Hej igen-

Sidder her skal formatere hele min harddisk - og jeg kan simpelthen ikke find lagringsmappen til Microsoft Outlook postprogrammet. Jeg vil gerne have alle, nye og gamle, arkiverede og kladder, med over på min usb-memory stick, før jeg formaterer.

HVAD GØR JEG???

På forhand tak!
starguy

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-02-06 15:57

åbn f.eks "denne computer" >>funktioner >>mappe indstillinger >>vis
sæt hak ved "vis skjulte filer" >>ok
søg så efter .pst filer

ellers ligger din outlook fil(er) her
C:\Documents and Settings\dit-navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
archive.pst = arkiveret mails
outlook.pst = alt det andet incl. kalender

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 27-02-06 16:41

Sidst jeg havde brug for lignende gik jeg ind og lavede en pst fil via "filer" - "Importer eksporter " -"eksporter til en fil" - "fil med private mapper (pst)" der har du mulighed for "private mapper" og "Arkivmappe" -
du bestemmer jo om du vil lave en pst fil med privatmapper samt en med arkivmapper
når du lægger dem på igen banker du først private mapper på derefter arkivmapper så skulle du have det hele

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-06 18:14

Fortsættelse af dk's svar:

Når du så har installeret Outlook igen, åbner du programmet, således at der oprettes en ny Outlook.pst i den nævnte sti. Denne automatisk oprettede fil overskriver du med din gemte Outlook.pst.

Det er i hvert fald min erfaring, at dette virker rigtig godt, og i hvert fald bedre end at eksportere og importere.
Du kan med stor fordel samtidig gemme dine Office indstillinger, så alle email-konti og regler bevares.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : starguy

Dato : 27-02-06 18:37

Tak for svaret simon. Det er alletiders, du ved så meget om netop dét, jeg spurgte om - og tak til jer andre også!!!