/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Cypern
Fra : MSS
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 27-02-06 13:06

Hej

Kommentarer vedr. Cypern ønskes. Vi overvejer en uge i september på Cypern, og ville gerne høre lidt om stedet, fra nogle, der har været der. Strandene, maden, prisleje etc. - gode råd ??

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-06 13:19

Min datter var der sidste sommer i juli. Det var smukt, lækre strande, varmt, relativt dyrt, men maden var god.

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 03-03-06 14:05

Tak for svaret viviborgen.
mvh
MSS

Kommentar
Fra : pander45

Dato : 20-08-06 18:26

har været der i sept. Det er virkelig dejligt og det med dyrt er jo et spørgsmål om hvad man forlanger og især hvordan man prioriterer. Vil I have 5* hotel eller hellere bo i et fx etfam hus med flere værelser og fælles køkken så er det bare at tage ud og finde et sådant(måske har jeg stadig adr liggende fra et rimeligt hvis I er interesserede ? Der var også fælles bad m brus og kar. I gåafstand ligger et finere sted det er rigtig godt(der boede de andre jeg var med) både eneværl og 3-4 med køkken og stue i under etagen+stue, kan ikke huske hvad vi gav men for ca 15-20 pers var det ikke dyrt. Jeg gav 5-600kr for en uges ophold 50£ ca, men prut om prisen, husk det!

Kommentar
Fra : pander45

Dato : 20-08-06 18:52

Jeg har et andet forslag også. Gå ind på sterling.dk og check LAVPRISKALENDEREN fx til athen (det er meget nemt at tage metroen til Piræus ell bussen den er meget billigere men ikke så behagelig). Fra piræus er der adgang til ALLE øerne fx Naxos og Paros som er fine i september.Hved ankomsten med færgen står værl udlejerne i kø på havnen og I skal ikke gå med til en pris over 20-25 euro for et dobb værl med eget bad og køkken+ tv. Der er færger mellem disse øer og til mange andre, maden fin, alt er ok, men husk at se efter hjemrejse prisen fra athen book hjemmefra hvis i kan nå det ellers er der internet adgang på øerne og selvf i athen og hvis ikke I har hjemrejsebill hånden, men den ligger og venter i atens lufthavn, så kom for guds skyld i rigelig god tid inden afgang(de har mildt sagt ikke travlt).

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 15-05-07 10:11

Hejsa!
Jeg var på Cypern for 4 år siden. Dejligt roligt sted med en meget venlig og rar befolkning. Prismæssigt skal man regne med samme priser som her hjemme, kvaliteten af varerne og deres mad er også god. Vi var i Pafos, hvor strandende ikke er vildt lækre, men de kan da benyttes.
Håber du kan bruge det til noget.....

med venlig hilsen - og rigtig god tur!
sød prinsesse