/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alle drev vist i Start
Fra : o.v.n.
Vist : 497 gange
200 point
Dato : 27-02-06 00:39

Er det mulig at alle drev vises når jeg klikker på Start? sammen med Kontrolpanel, Denne computer, Musik , Billeder, Musik med mere, eller er jeg nødt til først at åbne Denne computer for at adgang til drev C F G H, jeg ved godt at jeg kan oprette genvej på skrivebordet, men ville gerne kunne gå direkte til drevene.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-06 00:55

Du kan gøre følgende som er den eneste måde jeg kender:
Åben Denne computer, højreklik herefter på det drev du vil vælge en Genvej til og opret den på skrivebordet - herefter er det muligt at trække genvejen fra skrivebordet og ned i start og så kan du placere den hvor du vil i Start.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-06 01:04

Det er nok ikke muligt at få genvejen placeret andre steder end øverst tv. i start.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-06 01:12

Hvad med at højreklikke på Startlinien, vælg værktøjslinjer og ny værktøjslinje vælg denne komputer og vupti har du let adgang til alle dine drev!

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-06 02:17

Tak for svaret tedd. det er simpelhen genial, den havde jeg aldrig selv regnet ud.
BentJuul det lyder også godt, men jeg kunne ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-06 02:41

Det er helt ok o.v.n. men det virker. Jeg har gennemprøvet det.

Enig i at tedd's løsning er langt bedre hvis man har brug for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-06 02:56

BentJuul jow så faldt 10øren din metode er mindst lige så god som Tedd´s, vil du have lidt point? jeg har masser på lager

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-06 03:02

Nej eller tak o.v.n. gem du dem til en anden god gang.

//bentjuul