/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mik schacks hjemmeservice
Fra : Christa.N
Vist : 721 gange
300 point
Dato : 26-02-06 16:34

Er der nogen der ligger inde med tittelmelodien (som ringetone) fra Mik Schacks Hjemmeservice tv-program ?

Mvh Christa, der håber og håber ...

Kommentar
Fra : polles

Dato : 26-02-06 20:40

Dette skal ikke ses som et svar men som en mulighed. :)
Tro du ville få større resultat hvis du brugte http://www.dr.dk/hjemmeservice/forum.asp
dit spørgsmål der

Bare en tanke

Kommentar
Fra : polles

Dato : 26-02-06 20:42

han ville sikkert blive beæret over hvis du spurgte

og DR kan faktisk alle de der tricks hvis de vil :)

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 26-02-06 21:49

Tak skal du ha' Polles, det vil jeg da straks prøve !

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 27-02-06 09:56

Eller også kan du selv konvertere den om til det format som din mobil bruger typisk mp3, og så overfører den til mobilen.

Mere hjælp omkring det kan du finde på mobil-forum.dk

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 27-02-06 17:07

Uha sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af banzon, og at begynde en dialog i et forum om noget jeg overhovedet slet ikke har en dyt forstand på - det tør jeg ikke.
- men hvis jeg ikke var så teknikhandicappet, var det jo løsningen.

Christa