/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Specialbyggede børnemøbler
Fra : bhermann
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 26-02-06 16:08

Har I nogen erfaringer med at få specialbygget møbler til børn.

P.g.a. skråvægge og et kringlet hus har jeg brug for en seng på 190*80*57 (L*D*H). Der skal være mindst 3(helst 6) skuffer under sengen.

Kan man få lavet sådan noget uden at blive plukket for alle sine penge ?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 26-02-06 16:20

hvor i landet bor du , så kunne vi evt finde ud af noget

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 26-02-06 16:42

Storkøbenhavn.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 26-02-06 16:52

ok , så vil det nok blive for dyrt , bare fragten vil løbe ret hurtigt op , det kan jo ikke lige være i et alm brev
jeg kommer fra helt nord fra

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 27-02-06 23:12

Jeg har set, man kan tage almindelig køkkenskabe (evt. brugte), ligge dem sammen og en madras...

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 21-03-06 19:25

det kommer an på hvor din penge smertegrænse går, med det menerjeg, hvilken kvalitet & materialer du ønsker. du kan evt kigge på min hjemmeside. www.goedvadsnedker.dk