/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
problem med spil
Fra : morten5960
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 26-02-06 15:30

jeg har et problem med at hvis jeg åbner "rise of nation" eller "warchraft 3 frozen throne" så går min computer i sort og vil ikke komme videre, og hvis jeg trykker " ctrl, alt og delete" siger den at min cpu er på 100%...

hvad kan det være?? og vil i hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg får det til at virke...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-02-06 18:07

Det kan jo være så meget.

Hvis den siger, at din comp bruger 100% af hukommelsen (?) kan du prøve at afslutte alle unødvendige programmer. Ctrl+alt+del. og AFSLUT!

Kommentar
Fra : morten5960

Dato : 27-02-06 20:27

jamen det er kun det program/ spil som jeg gerne vil køre der gør sådan at den kommer op på 100%

Annuller spørgsmålet
Fra : morten5960

Dato : 09-08-06 20:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål