/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fra Gram til Avignon
Fra : Reichstein
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 26-02-06 12:47

Jeg er ved at prøve at finde prisen en togrejse til mine gamle svigerforældre.
De skal fra Gram i Sønderjylland til Avignon i Frankrig.
Hvordan finder jeg prisen på en sovevogn til den tur?
Er det billigere, at rejse fra Flensborg eller Hamborg?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-02-06 13:42

Jeg rejser ofte - og gerne - med tog og har gode erfaringer med DSB rejsebureau. Ring til dem.

Tager gerne med "City-Night-Line", som er sovevogne, fra Hamburg til Zürich. Togene er tilgængelige fra om aftenen og afgår senere. Det er en privat linie, der rummer luxus, men også mere beskedne forhold - efter pengepung.
Fra Zürich til Avignon med alm. tog

Det vil dine svigerforældre ikke fortryde - tror jeg.

Kommentar
Fra : vandglas

Dato : 26-02-06 15:18
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 26-02-06 20:28

Jeg kan ikke finde en pris på rejse helt frem til Avignon, så rådet om at ringe til DSB, er nok det bedste endnu.