/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
at sende et dokument i OE
Fra : maxhankat
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 25-02-06 22:07

Jeg har mange gange højreklikket på et dokument / en fil og valgt "Postmodtager" hvorpå der åbnedes til Outlook Express så jeg kunne sende det pågælden dokument eller fil via mit OE progr.

Nu sker der pludselig det, at når jeg vælger "Send til Postmodtager" så åbnes der en Webside til Yahoo Mail hvor jeg bliver spurgt, om jeg har en Yahjoo konto / passport eller vil "signe in".
Jeg har en hotmailadresse hos Yahoo, men det har ejg haft længe før, dette problem opstod.

Men jeg vil bare kunne sende en fil via mit OE mailprogram. Hvad mon r galt?

Så vidt jeg ved, har jeg ikke ændret noget som helst af den slags i mine funktioner.

maxhankat

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-06 22:37

funtioner>>internetindstillinger>>pogrammer
hvad har du der under e-mail

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 25-02-06 22:41

tjaa det lyder som om du har hentet måske uden du ved det sagt ja til Yahjoo toolbar og derved har fået den til at være standard for alt Yahjoo grej.

prøv at gå " angiv programadgang og -standarder"

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 25-02-06 23:37

Tak for svaret bredker.

Ja men selvfølgelig bredker, det var dér, det skulle rettes, for der stod Hotmail ved E-mail adressen, og så fik jeg da rettet det til OE!

Godt du kom med det råd!

God fortsat weekend!

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 25-02-06 23:44

Tak også til computersmeden for dit svar.
Dertil vil jeg bemærke, at den toolbar har jeg jo haft længe, uden at der var noget problem med at sende til OE. Jeg kan faktisk ikke forstå, hvordan den markering i Funtioner/Indst./Programmer
er blevet ændret. Der har altid tidl. stået Outlook Express som mailadresse.

Underligt! nå, men nu er det rettet og kan måske være en oplysning til andre, der rammes af samme problem.

Mvh