/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Selector box.
Fra : IceCap
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 25-02-06 21:50

Er det rigtigt hvad der bliver skrevet i dette tip: http://kandu.dk/tiphist.aspx?tid=12360

Jeg har et LCD tv, og overvejer at købe sådan en fætter, for at kunne få det fulde udbytte af mit tv, men er der nogen, der har erfaringer med en Selector?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-02-06 21:57

Jeg har haft selector i mange år, og er meget glad for den.Tror jeg kunne se ca. 130 kanaler.
alimak

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-06 22:05

Det er stadigvæk kun et digitalt signal! Men ikke HD digitalt! Altså den nye standard indenfor TV! Men da LCD skærme er digitale vil du opleve en forbedring fordi TV'et ikke skl bruge kræfter på at omdanne et analogt signal til digitalt! Det rigtige gennembrud kommer dog først når f.eks DR og TV2 begynder at sende HDtv, så vil det rigtigt rykke! Og det gør de jo forøvrigt her i 2006!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 26-02-06 10:43

Jeg er da meget ked af jeg ikke kan bruge min da jeg ikke har Tdc mere, men det er noget af det bedste er en selector.
Køb du sådan en og få fuld udbytte af den.

MVH Robert
PS. skulle det være, så sætter jeg min til salg i den blå i næste uge.

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 25-05-06 16:48

Tak for svaret tedd. Jeg købte en, og der er en klar klar forskel i billedkvalitet.