/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Placering af Outlook filer
Fra : steenandreasen
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 25-02-06 19:40

Jer har fået ny maskine, det gør at mine outlook filer ligger forkert i outlook.

Hvordan flytter jeg indholdet over i det rigtige biobliotek?

Således at det ligger i Outlook idag

vh Steen a

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-02-06 20:01

Hvorledes ligge de forkert i Outlook? Hvis du har importeret dine filer derfra hvor du har arkiveret dem, skulle de ikke kunne finde andre deastinationer...

V.h. iah

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 25-02-06 20:22

Outlook filerner ligger på et andet drev, outlook kan godt finde dem, men de ligger som en ekstra eks. kalender med det rigtige filnavn.
Jeg har prøver at importerer, jeg kan ikke få fat i den?

Steen a

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 25-02-06 22:24

jeg forstår ikke helt hvad du mener men ligger de i en forkert mappe eller taler vi om outlook express og Outlook ??
---
Hvis du kan komme til det gamle outlook filer skulle du forsøge dig at eksporter dem der fra til en mappe og derefter importere dem igen men husk at du skal anvende samme filformat både i eksport og i import.
---

Accepteret svar
Fra : helge.t

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-06 19:58

Hvis du ved hvor filerne ligger så kopier dem herhen:
C:\WINDOWS\Local Settings\Programdata\Microsoft\Outlook

Hvis det virker, så slet filerne på den "gamle" adresse.

Det er filerne archiv.pst, Outlook.pst og extend.dat du skal flytte/kopiere.

Mvh
Helge

Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen

Dato : 26-02-06 22:25

Tak for svaret helge.t., jeg har løst problemer, men import og export, hvoe let kan det være

vh steen a