/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
er der nogen der har fortalt
Fra : natmaden
Vist : 673 gange
500 point
Dato : 25-02-06 15:18

Camilla, at hun har den sødeste moster som man kan få ?

jamen jeg gætter bare Hanne, jeg syntes at du skal have noget kanduguld.
jeg syntes at du er sød og givende for dette sted, kandu.

mvh. Jørgen van natmad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-06 15:25

Jeg kan helt tilslutte mig natmadens skriflerier for hun er en af vor egne for hun er en af vor egne
en rigtig gutterpige

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 25-02-06 15:42

Ja, hørt!
Camillasmoster måtte godt være MIN moster - lige bortset fra, at det er hun ikke gammel nok til at kunne være

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-02-06 16:06

100% enig - hvor moster er, kommer smilet i øjet frem!

Jeg sidder og er mavesur over at folk dog ikke bare kunne tage dit 'tip' med lidt positivt sind og humor men hva'..så'n er der så meget.

God weekend herfra.

PS. Her er mange dejlige mennesker og du er nu heller ikke at kimse af, du dér natmadting

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-02-06 16:12

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 25-02-06 16:21

Kan helt tilslutte mig
der er varme omkring hende

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-02-06 16:29

Hun er skie dajli osse i det virklige liv

Og jeg skal ud til hende imorgen...så i må godt være misundelige

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-06 16:33

Jamen det er jeg så, du kan jo hilse

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 500 point
Dato : 25-02-06 17:46

nu tror jeg sågu, at jeg får min ungpigekulør igen!

Hvor ER I dejlige!!!

Tusind tak!!!

Alder er ligegyldig, når man er moster , for jeg er også et legebarn og et halvgammelt brokkehoved

Hvormeget drejer det sig om, denne gang, Jørgen van Natmad?

vil.du - hvad for et tip, snakker du om, dear?

Kæmpekram

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-02-06 19:53

Hørt, hørt

Altid glad og smilende, kommer "moster" ilende med en glad kommentar

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-06 19:59

Ka' du se Hannepige, så er der ikke noget at være ked af mere.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-06 23:15

Og lige et Stort kram herfra

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-02-06 00:07

Camilla's moster Hanne er altid så positiv i sine bemærkninger og et stort kram også fra mig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-06 00:11

Nej det vi vist ikke fortalt før nu, men nu muligheden er der vil jeg tilslutte mig koret: Du er den sødeste moster her på kandu for ung til at være min moster, men du er lige en moster efter min smag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 02:41

Så vil jeg svæve ind i min bløde seng og falde i søvn med et smil på læben!

Er det så dét, man kalder "skønhedssøvn"?........... så ses/skrives vi om en uge.....

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 26-02-06 08:26

Tak for svaret Camillasmoster.
Men jeg tror nu ikke at du kan få din ungpigekulør igen.
Næææ Jeg tror at du har den.

Hav en god søndag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 10:53

Ohhh, Jürgen von der nachtessen, du forstår liiige, hvad man siger til en kvinde, der kan lave mad

Jeg er sq rørt over denne tråd!

Kæmpe søndagskrammer til jer alle - men især Jorge de la Cuisine!

For det er hans skyld, at jeg ikke kan få min rouge af igen