/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Counter Strike vil ikke virke
Fra : Zaxo
Vist : 487 gange
5 point
Dato : 24-11-02 16:41

Mit Counter Strike dur ikke. Rettere sagt jeg kan ikke gå ind i Hl ( Half Life ) Hver gang jeg klikker på min hl.exe loader den lidt, men så sker der ikke mere. Jeg har prøvet at uninstallere det og installere det igen, men det hjalp heller ikke, jeg har også prøvet at hente Half life fra en anden computer som er tilslutte her hjemme og den kører fint fra det men jeg kan ikke spille fra min egen computer.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 24-11-02 17:23

Hej

prøv at lave en genvej til CS...

Kommentar
Fra : Zaxo

Dato : 24-11-02 22:13

Jeg har prøvet på at lave en genvej men dur stadig ikke :(

Accepteret svar
Fra : jamen

Modtaget 5 point
Dato : 25-11-02 02:25

prøv installer en nyere version af windows..

eller evt. formater den

Godkendelse af svar
Fra : Zaxo

Dato : 27-11-02 18:52

Tak for svaret jamen.

Kommentar
Fra : jamen

Dato : 27-11-02 23:45

np ;)