/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP Photosmart 720
Fra : NielsPT
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 24-11-02 16:08

Hejsa alle,

er der nogen der har gode/dårlige kommentarer til digital kameraet HP PhotoSmart 720? Er det et acceptabelt kamera til ca 2500 kr?

Jeg har tænkt mig at købe det, håber nogen kan give det lidt ris/ros her på falderebet.. På forhånd tak!

Mvh. Niels!

Accepteret svar
Fra : sweetdreams

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-02 09:38

Hejsa Niels.

Jeg har læst en masse engelske test af dette kamera og efter det er den ok. Jeg købte en sidste uge til en ven og jeg blev overrasket over hvor enkel den var. Hvis du vil have adressen på hvor du kan læse test af kamaraet på engelsk så mail bare pite@post4.tele.dk

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-12-02 16:37

Hej, tak for svaret, men jeg har allerede købt kameraet.. :)

-Og jeg er meget tilfreds, det tager nogle rigtig gode billeder...

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 09-01-03 15:14

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-04-12 14:11

Online omregner
http://www.omregn.com

Trampolin tilbud
http://www.trampolintilbud.dk