/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer i IE
Fra : Tooncompany
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 24-02-06 10:33

Hej,
Jeg har et problem med Internet explorer. Tag f.eks siden www.popcornmaskine.dk på denne side har jeg indsat nogle reklame bannere, men efter knappen med tophitten ja så har jeg intet mere i min browser.

Jeg HAR opdateret alt jeg kan komme i tanke om, gendannet standard instillinger m.v. men jeg kan jo ikke være den eneste der har dette problem.

Jeg kører på en Packard-Bell maskine - deres support er ca lige så dygtige som krydsfiner ubehandlet!!).

Come on - help me....

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 24-02-06 10:59

Jeg ser dine bannere både i Firefox og IE ....

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 24-02-06 11:09

Ja tak.... jeg VED også de er der, men kan altså ikke se dem fra denne spøgse Packard-Bell maskine

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-06 11:21

Hejsa

hvad kan du se her i felt nr . 9 ??
og hvilke svar får du felt 8 ??
http://www.znn.dk/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-02-06 11:24

Det er lidt svært at se hvad du har lavet............................du vil jo ikke vise kildekode.
Morsomt indslag - men nu ved jeg da hvor en popcornmaskine kan lejes.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 24-02-06 11:25

Her er resultaterne....

System tjek
System tjek Resultat Evt. fejlmelding
A. Browser version Internet Explorer 6.0 OK
B. Operativsystem Windows XP OK
C. Skærmopsætning 1280x1024 (32 bit farver) OK
D. Cookies Ikke testet. Ikke testet.

Java VM Testen viser en gul bil

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-06 11:43

oki så er det ikke lige umiddelbart her fejlen ligger, medmindre det er en ældre
java version du bruger.

hvad står der ved levarandør og version ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-06 13:04

Dine bannerreklamer sender masser af cookies og så er der en tekst: "True overflow" som kunne tyde på fejl i dine scriopt til bannerne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-06 13:08

True overflow findes ikke i kilden, men står på siden så det må komme ind med de bannere du henter.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 24-02-06 13:41

DK ----> Vedr. java det er den seneste version

BjarneD ----> ja jeg har også set den fejl det skyldes dem der leverer banneren til siden der åbenbart har et system problem. Men har har jo intet at gøre med mit problem

Kommentar
Fra : BjarneD