/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er dette et godt tilbud ?
Fra : rolandkorg
Vist : 848 gange
50 point
Dato : 23-02-06 22:13

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b&c=dk&cs=dkdhs1&l=da&oc=n03136&rbc=n03136&s=dhs&sbc=dkdhsrsinspn_1300_2

Computeren skal bruges til:

Mail
Internet
Billeder
Musik
Tekstbehandling
og måske tv

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 23-02-06 22:18
Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 23-02-06 22:22

Det samme her! Synes hellere ikke det er et speciel vildt tilbud. Det bør kunne gøres billigere. Men god ide at købe online på nettet. Det er billigere end i almelige butikker.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-02-06 22:46

www.inkotek.dk

eller

www.shg.dk

har altod gode tilbud, den første rådgiver samtidig telefonisk

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 23-02-06 22:55

Jeg har bare sat mig for at gå langt uden om alle andre mærker end hp og dell... Det ved jeg der dur. IBM, Fujitsu-siemens og Toshiba er garanteret også meget fornuftige, men jeg synes de er for dyre.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 23-02-06 22:57

Måske skulle jeg osse lige sige at budgettet ligger på max. 5700,-

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-02-06 00:17

Hvis du beslutter dig for DeLL, er der lige et par ting du skal vide:

1. Leveringen sker UDELUKKENDE på Deres primisser. Dvs. du kan ikke afhente den i en butik, men den SKAL blive leveret til din dør, og der SKAL være en til at kvittere for modtagelsen. Det er også ok, hvis de bare overholdte Deres datoer for levering...

Når det så er sagt, er der i og for sig intet i vejen med DeLL... Men hvis du vælger den model du har på billedet, vil jeg anbefale at du får en 1.6 processor. Der er utrolig meget forskel på 1.5 og 1.6 i ydelsen (jeg taler af erfaring). Du vil fortryde at spare de penge på 1.5 processoreren... Det gjorde jeg i hvert fald...

Noget helt andet, så er du selv inde på andre mærker. Skal jeg vejlede dig lidt, så vil jeg råde dig til at anskaffe dig en IBM TP. De er stabile, støjsvage (de fleste af modellerne) og robuste. IBM går man aldrig galt i byen med. De er dog en del dyrere end DeLL, men det kommer sig til udtryk i kvaliteten. Så du må gøre op med dig selv om du vil gå på kompromi med den.

Konklusion:
Den du har linket til er fin nok, men jeg ville nok vælge at opgradere CPU'en til en 1.6... Det giver dig en væsentlig hurtigere maskine...

Annuller spørgsmålet
Fra : rolandkorg

Dato : 28-04-06 10:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål, computeren er købt og virker upåklagelig...