/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitale kameraer, 3-4 Mp!
Fra : NielsPT
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 24-11-02 14:14

Hej alle i denne gruppe.. Jeg vil stille et spørgsmål som så ofte er blevet stillet før, men som ikke har gjort mig klogere, snarere mere forvirret.

Hvilket digitalt kamera skal jeg købe? Kameraet er bare til fritiden, men det skal kunne tage nogle skarpe billeder (også i dunkel belysning). Det må max koste 4000 kr og skal have en opløsning på 3-4 Mp (gerne mere, hvis dette dog findes til prisen :)

Det ville være rart hvis I andre brugere ville skrive hvilket kamera I selv har med 3-4Mp (eller deromkring), og hvad der er godt, og evt. skidt, ved det og hvad det koster, osv.

Jeg vil meget gerne snart have et godt kamera, men tør ikke købe et i blinde! På forhånd mange tak! -Niels

Accepteret svar
Fra : jenschrmunk

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-02 14:57

Hej
Jeg har selv lige købt et Medion 4.1 MP, det er det kamera hvor du lige for tiden får mest for pengene, F.eks 64 mb CF kort.
Læs om det på teledanmark.dk.
Prisen var 3000,- + 300 for 3års total forsikring. (Ved Electric City)
Det tager udmærkede billeder.
MVH

Kommentar
Fra : jbaltzer

Dato : 24-11-02 17:10

Hej

Jeg har et Sony Cybershot P71 - som jeg også er rigtig godt tilfreds med. Billederne er skarpest udenfor, men det også ok indenfor. Det er rimelig nemt at have med at gøre, og det har også fået gode karakterer i de tests jeg har set. Jeg synes klart at det er de 3700.- værd som det koster for tiden.

Du kan eventuelt kigge på http://www.dpreview.com , der kan du få en fornemmelse af hvad de fleste kamaerer er gode og dårlige til.

Kommentar
Fra : jenschrmunk

Dato : 24-11-02 17:43
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-09-11 22:57

Find din rejsepartner her:
http://www.godtur.dk/forum/rejsepartner

Find de bedste priser på trampoliner samt masser af gode råd:
http://www.trampolintilbud.dk