/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Luk og lås et spørgsmål
Fra : Avant85
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 22-02-06 21:59

Hvordan lukker og låser jeg et spørgsmål efter godkendelse af svar

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 25 point
Dato : 22-02-06 22:05

Du afslutter et spørgsmål, ved at trykke på accepter, udfor det svar du bedst kan bruge, derefter kommer der et "ur" på udfor de seneste 25 spørgsmål, i den næste time kan alle læse spørgsmål og svar, derefter kommer der et ikon med en hængelås, så skal man købe svaret

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-02-06 10:35

Det gør du ved og accepter, knappen sidder her.............................................................^

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 23-02-06 14:09

Tak for svaret Nordsted1.
Nu får du dem, men jeg kan ikke se uret eller at det spørgsmål jeg lukkede igår bliver lukket og låst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-06 14:17

Du kan ikke se de ikoner på dine egne spørgsmål - sorry det fik jeg ikke sagt - men du kan se dem når andre har fået et svar, først uret i en times tid, derefter en hængelås