/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail sendes mange
Fra : wium
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 22-02-06 21:48

Min Outlook Express er begyndt at sende den samme mail mange gange. Sende programmet afsluttes med en fejlmeddelelse, som er tom, og mailen ligger fortsat i udbakken. Når jeg sender igen sker det samme. Hvad er galt? Min provider oplyser at nettet fungere korrekt og at fejlen ikke ligger der.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-02-06 21:59

er du sikker på at den er sat rigtigt op i udgående post
ellers må du nok til at kikke efter virus

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-02-06 22:30

Hvornår begyndte det? hvor længe har det stået på?

Er du sikker på, at mailadressen du sender til kan modtage din mail?

Og som bredker siger så tjek lige at opsætningen i OE er korrekt.

Jeg har lige oplevet, at jeg ikke kunne sende, så gennemgik jeg hele programmet i min opsætning og fandt en fejl i forbindelsen, som let lod sig ordne.

Mvh

Kommentar
Fra : wium

Dato : 22-02-06 22:47

Mail programmet har virket udmærket i flere år. Fejlen er tre dage gammel.
Mail adresserne er kendt og har været anvendt længe.
Adaware og Syboot er opdateret.
Norman kører og er opdateret, men har lige meddelt der er en fejl med cclaw.exe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-06 22:57

Her står lidt om hvad du kan gøre med Norman! http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=10708

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-06 22:57

Kunne være det løste problemet med mails osse!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-02-06 23:00

Ok, det var alt hvad jeg p.t. kunne komme med af forslag, men du har nok brug for mere
ekspert- hjælp, end jeg kan levere, så du må lige vente til et af de klogere hoveder dukker på her i Kandu - held og lykke med det!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 23:51

tror tedd er på sporet - men:

hvis du åbner en mail der er ved at sendes - dvs hvis du åbner den mens dit antivirusprogram scanner for udgående post - kan de tricke et eller andet så mailen faktisk bliver sendt mange gange - årsagen kender jeg ingen der har kunnet finde

Kommentar
Fra : wium

Dato : 23-02-06 08:45

tedd´s svar om en opdatering af Norman er prøvet tilsyneladende med et positivt resultat, og efter at jeg i Outlook Express --> indstillinger --> send har slået: "send med det samme" fra.
Wium

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-06 09:31

godt

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-02-06 10:29

Hej wium.

Det var da godt du fik det resultat. Tillykke med!