/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Suzuki GSF 600 N Bandit
Fra : unn
Vist : 832 gange
100 point
Dato : 22-02-06 16:40

Hej med jer,

er ved at købe en Bandit 600 Naked fra slutningen af halvfemserne. Hvor langt kan man regne med at en cykel som den vil kunne køre i sin levetid hvis man tager som forudsætning at den er passet og plejet efter forskrifterne?

Og ellers vil meget gerne vide om det er en driftsikker cykel (skal bruges til arbejdskørsel hver morgen osv osv osv) samt hvor langt man kan køre på literen hvis man er et normalt 27 årigt menneske der godt kan give den lidt gas til tider

Tak for hjælpen

Mvh/Unn

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-06 16:52

Suzuki er noget af det mest driftsikre dú overhovedet kan få indenfor motorcykler.

Velpasset og plejet og ikke "voldkørt"?
Tjae, mindst 150000 km er ikke urealistisk til sådan en.

Jeg sidder lige med en artikel om test/prøvekørsel af modellen, og den er opgivet til et gennemsnitsforbrug på 16,2 km/l, eller mellem 15,1 - 18,5 afhængig af køremåde.

mvh dova

Kommentar
Fra : unn

Dato : 22-02-06 16:55

Hej Dova,

tak for svaret. En af mine bekymringer omkring at købe en bandit er om jeg vil finde den kedelig efter noget tid... vil den kunne udfordre mig nok eller er det bare en kedelig pendler cykel?

Mvh/Unn

Godkendelse af svar
Fra : unn

Dato : 22-02-06 16:57

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-06 18:16

Nej, kedelig synes jeg nu ikke den er.

Det er selvfølgelig ikke en decideret "sportsracer" men en fin allroundmaskine.

mvh dova