/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fyn: Helnæs og Gl. Brydegaard
Fra : acilia
Vist : 3404 gange
100 point
Dato : 22-02-06 09:34

Er der nogen som har spist på Helnæs Kro på Fyn? og var det i så fald godt? Og hvad med Gammel Brydegaard nær Helnæs nogen erfaringer derfra?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-02-06 10:32

Jeg har været til bryllup på Helnæs Kro....for 10 år siden.
Festen var god, og det samme var maden.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : LA5

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-06 18:43

Jeg bor ved Assens og har været begge steder.... men også for omkring 10 år siden.

Helnæs Kro står for god traditionel mad med bl.a. stegt ål eller dyreryg, når det er sæson for det.
Gl. Brydegaard Kro er et hyggeligt sted, der er indrettet i en gammel gård, hvor der også er mulighed for overnatning. Bliver brugt meget til kursusvirksomhed. Bygningerne ligger lige ud til fredede strandarealer. Maden var rigtig god da jeg var der på kursus.

Kommentar
Fra : 290832

Dato : 17-03-06 10:50

Jeg har været på Gammel Brydegård det var hos den forige ejer, det var eb dejlig oplevelse og en meget fin service, men nu er der kommet en ny ejer, så jeg har ikke nogen erfaringer med ham.

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 21-03-06 10:12

Tak for svaret LA5.

Kommentar
Fra : Taarnvej

Dato : 14-03-07 00:36

Faldt lige over dette lidt gamle emne. Har lige været på Gammel Brydegaard på kursus. Det var superlækkert og ret hyggeligt. Maden var rigtig god. De nye ejere har vist kun haft det et års tid, og har lavet alting helt om. De har en stor tipi og et udendørs brændefyret træbadekar. Vi var i den halve nat. Det er lidt anderledes.