/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Print af skærmbillede
Fra : Smukke_Ole
Vist : 1194 gange
100 point
Dato : 22-02-06 08:50

Hej !

Hvordan er det nu lige at man printer en kopi af det, der er på skærmen ?

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-06 09:01

Du trykker på 8Print Scr) og åbner Word sæt ind så er den der

Swarn

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 22-02-06 09:09

Ja eller (Print Screen) åben så paint og tryk (Ctrl+V) det er også muligt at printe det direkte ud på printeren ved at trykke Print screen hvis din pc er sat op til det..Kan bare ikke huske hvordan

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 22-02-06 09:17

Tak for svaret swarn.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-02-06 09:42

Print Scrn = Screendump af HELE skærmbilledet
ALT+Print Scrn = Screendump af det aktive programvindue

begge dele kan, som nævnt, indsættes som bitmap i paint, word eller hvad du nu bruger....

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-02-06 10:26

Undskyld Smukke Ole, at jeg nasser lidt på denne tråd, men det er bare lige en lille krølle.

Skal man også kunne lave et screenshot af et skærmbillede, når man er på nettet?

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 22-02-06 11:11

Til maxhankat

Ja det kan man her, har lige prøvet med dit spørgsmål, og det virker da her

Hilsen swarn