/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs router med printserver
Fra : rolandkorg
Vist : 3747 gange
50 point
Dato : 21-02-06 23:02

Jeg skal ha' fat i en trådløs router med printserver, jeg har gode erfaringer med D-link og Linksys, hvad kan I anbefale ?

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 22-02-06 08:44

Jeg havde før en linksys - den var et mareridt at opsætte. Da jeg fik brug for trådløs adgang, købte jeg denne her:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177568

Den var super-let at sætte op, og kører derudaf.

Og så understøtter den webcam direkte på routeren.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 22-02-06 08:58

Jeg overvejer denne http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=178061
En D-link DI-524UP
Ser den ikke meget fornuftig ud ?

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 22-02-06 09:48

Jo !!!, hvis dens data er ok med dig, skal du da købe den. Den fylder også mindre end min

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 22-02-06 10:02

Der er jo printserver i den... Jeg har sådan en multifunktionsprinter med scanner hvordan fungerer den med en printserver ? Jeg er vel nødt til at oprette den som netværksprinter til når jeg skal printe normalt ud, og som lokalprinter til når jeg skal bruge scannerdelen ?

Accepteret svar
Fra : laksepote

Modtaget 50 point
Dato : 22-02-06 10:35

Nix, den skal oprettes som lokalprinter, hvad angår print ! Mht. scanning kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg havde selv problemer dengang jeg opsatte min linksys, men fik hjælp herinde. Det overaskede også mig, at den skulle sættes til lokal, men sådan er det altså.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 22-02-06 11:48

Altså en Multifunktionsprinter kan ikke fungere som netværksprinter ?

Godkendelse af svar
Fra : rolandkorg

Dato : 01-03-06 08:06

Tak for svaret laksepote.