/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Hjelp til Windows xp
Fra : anonymm
Vist : 533 gange
20 point
Dato : 24-11-02 01:25

Hei,
jeg har en vindows xp cd.
Den har jeg lyst til å innstalere jeg hvet at det går ann å instalere den problemen er at den er på engelsk,etter at jeg har innstalert den har jeg da noen mulighet til å gjøre hele om til norsk eller dansk?
foreksempel der det står programs skal det stå programmer og der det står search skal det stå søk slik at hele blir til norsk eller dansk,Best med norsk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-11-02 01:36

er det hele windows du vil have på norsk eller dansk eller er det kun der hvor der " programs " " search"

for det bedste er jo at få fat på den norske eller danske version men enkelte ting kan dog rettes ved gå ind i regedit

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-11-02 01:39

jeg vil have hele på norsk/dansk

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 30 point
Dato : 24-11-02 01:45

så er du nødt til at have windows cdén på Norsk eller Dansk
sorry

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-11-02 02:03

går det ikke ann å oppdatere?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-11-02 02:11

nej det går ikke fordi det er ikke alle filer der bliver opdateret
men hvis du vil kan du sikkert få den ved at bruge de såkaldte share programs like

edonkey ; bearshare , kazza osv...

men det er helt op til dig og hvilken opkobling du har

YNK B/C YDKM

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-11-02 02:35
Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-11-02 02:36

hva mener du med det,hva vil det skje da?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-11-02 03:22

e.p > jeg tror at vedkommende vil have hele windows installeret på dansk eller norsk men jeg kan jo tage fejl

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-11-02 18:07

I know.....
Men på denne måde kunne noget af det jo blive på norsk.......bare en lille hjælp

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-11-02 00:13

joda det kunne det takk forde,men det er ca 1/4 av xp'en

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 27-11-02 23:16

Lord_Darkman....det var en fej måde at prøve at score point på.....det er jo allerede skrevet ???

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 27-11-02 23:27

kan noen av dere finne noen fil til meg på kazaa eller noe sånt for å gjøre den på norsk,eller vil noen finne xp på norsk for meg?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 28-11-02 00:05

Hehe....det mener du vel ikke alvorligt ???

Prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/tip/2424

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 27-05-03 21:19

Tak for svaret technet.