/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn Log-filer
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 428 gange
25 point
Dato : 21-02-06 21:22

Jeg har nogen meget gamle msn log-filer liggende, men, de ligger i txt-filer, og når jeg åbner dem er det bare en masse tegn? :/

Ville rigtig gerne læse det hele, men kan ikke åbne dem, hjælp, anyone?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-06 21:39

Åbn Windows-Word. Importer fil. Find din DOS-fil og importer den. Så fortæller Word dig at det er en TXT-fil. Så indlæser du den. Det kan så være at nogle bogstaver ikke kan læses, men det plejer at være i den modsatte retning. Derefter kan du rette i filen og gemme den som ny Woed-fil. Så skulle den være OK. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-06 21:43

P.S.: En *.txt-fil er det simpleste tekst-format der findes. Alle tekstbehandlings-programmer kan læse og oversætte *.txt-filer. Så du behøver ikke bruge Word. Alle andre moderne systemer kan det samme.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-06 03:19

De msn logfiler jeg har er XLM og åbnes med Internet Explorer, hvad sker der hvis du åbner dine filer med Internet Explorer? marker og højreklik på filen, vælg Åbn med, er Internet Explorer ikke på listen af mulige programmer, klikker du på Gennemse og finder Internet Explorer der, marker linien og klik OK

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-02-06 03:29

o.v.n. - LÆS nu lige spørgsmålet. Der står helt tydeligt at filerne ligger i TXT-format og IKKE i XLM-format.

Så din kommentar er unødvendig. Tag nu lige at lære at læse et spørgsmål. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 19:02

Hej Matias. Husk nu at lukke spørgsmålet.